Openingstijden:  Maandag t/m Donderdag:  09:00‑18:00   Vrijdag: 09:00-19:45  Zaterdag's: 9.00‑17:00
Bel ons op: 038-3333950

Archieven: <span>FAQs</span>

Mijn product was beschadigd bij aankomst. Wat moet ik nu doen?

De producten die door schermkapot.nl worden geleverd zijn met grote zorgvuldigheid verpakt en gecontroleerd. Heeft u nu toch een beschadigd product of verpakking ontvangen, weiger dan dit bij de bezorging. Breng schermkapot.nl direct op de hoogte, en wij stellen alles in werking om dit in de toekomst te voorkomen, en een passende oplossing te vinden. […]

Read more

Kan ik een suggestie of klacht indienen?

Schermkapot.nl streeft naar perfectie en hoopt de klant zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn. Heeft u toch een klacht die u kenbaar wilt maken of een suggestie voor onze website? Stuur dan een email naar info@schermkapot.nl met uw klacht of suggestie. Deze klacht of suggestie zullen wij dan afhandelen en mogelijk een schikking treffen.

Read more

Hoe stuur ik een product terug?

Wilt u een product terugsturen? Dit is mogelijk. Neem contact op met schermkapot.nl via info@schermkapot.nl of het contactformulier op de website. Vervolgens ontvangt u een  email van ons met de retourinstructies en eventuele vragen over de retournering. Wij verzoeken u om deze instructies goed door te lezen, voordat u overgaat tot de werkelijke retourzending. LET OP: de […]

Read more

Heb ik garantie?

Schermkapot.nl vindt dat u recht heeft op een degelijk en kwalitatief goed product. Schermkapot.nl verleent een garantie op elk product van 1 jaar. Indien het geleverde product defect raakt binnen de garantieperiode, kunt u een beroep doen op garantie. Schermkapot.nl zal na inspectie een diagnose stellen en het defect verhelpen of zonodig vervangen.

Read more

Hoe kan ik betalen?

Schermkapot.nl denkt er goed aan te doen om slechts twee manieren van betalen te hanteren. Volgens de opinie van schermkapot.nl zijn iDEAL PayPal de meest ideale methodes om een betaling te voldoen op internet. Dit geldt zowel voor schermkapot.nl als voor u als klant. iDEAL en PayPal zorgen voor de meest snelle en makkelijke afhandeling […]

Read more

Zakelijk

Bent u als bedrijf geïnteresseerd in de diensten van schermkapot.nl? Wij bieden voor verschillende bedrijven en verzekeringsmaatschappijen herstelpakketten aan. Een makkelijk bestelsysteem en kopen op rekening, schermkapot.nl neemt al u zorgen uit handen. Wat bieden wij aan een zakelijk klant: Deskundig helpdesk Kopen op rekening Prijsvoordeel Niet goed geld terug Heeft u belang bij een […]

Read more

KVK en bedrijfsinformatie

Onze KVK en betaalgegevens zijn: Brink Computers KVK te Zwolle 05076880 Rabobank te IJsselmuiden 1457.28.196 IBAN:NL81RABO0145728196 BIC:RABONL2U BTW nr. NL138382360B01   Zie onze contact pagina voor meer informatie betreffende ons bedrijf.

Read more

Krijg ik een orderbevestiging?

U ontvangt van schermkapot.nl binnen enkele minuten een orderbevestiging via de email. Krijgt u deze email niet binnen? Neemt u dan contact op met ons via het ‘contactformulier’ of info@schermkapot.nl. Dan kunnen wij de orderbevestiging als nog toesturen.

Read more

Hoe moet ik een reparatie aanmelden?

1. Ga op zoek naar de reparatieservice welke u wilt kopen. Heeft u de gewenste service eenmaal gevonden, vult u dan alstublieft het reparatieformulier in voor een goede afhandeling van uw reparatie. 2. Na het invullen van het formulier, alsook het selecteren van de gewenste service, klikt u op ‘vraag aan’. 3. U en wij […]

Read more

Is mijn scherm op voorraad?

Het voorraadsysteem van schermkapot.nl werkt 24 uur per dag en 7 dagen per week. Dit voorraadsysteem houdt alles in de gaten, en past die aan wanneer nodig. Dit houdt in dat onder het product dat u wilt bestellen staat hoeveel er op voorraad zijn. Bij een positieve voorraad (bijv.3) geldt de levertijd; vòòr 17:00 besteld […]

Read more