Openingstijden:  Maandag t/m Donderdag:  09:00‑18:00   Vrijdag: 09:00-19:45  Zaterdag's: 9.00‑17:00
Bel ons op: 038-3333950

FAQ categorie: <span>Bestellen</span>

Hoe kan ik betalen?

Schermkapot.nl denkt er goed aan te doen om slechts twee manieren van betalen te hanteren. Volgens de opinie van schermkapot.nl zijn iDEAL PayPal de meest ideale methodes om een betaling te voldoen op internet. Dit geldt zowel voor schermkapot.nl als voor u als klant. iDEAL en PayPal zorgen voor de meest snelle en makkelijke afhandeling […]

Read more

Krijg ik een orderbevestiging?

U ontvangt van schermkapot.nl binnen enkele minuten een orderbevestiging via de email. Krijgt u deze email niet binnen? Neemt u dan contact op met ons via het ‘contactformulier’ of info@schermkapot.nl. Dan kunnen wij de orderbevestiging als nog toesturen.

Read more

Hoe moet ik een reparatie aanmelden?

1. Ga op zoek naar de reparatieservice welke u wilt kopen. Heeft u de gewenste service eenmaal gevonden, vult u dan alstublieft het reparatieformulier in voor een goede afhandeling van uw reparatie. 2. Na het invullen van het formulier, alsook het selecteren van de gewenste service, klikt u op ‘vraag aan’. 3. U en wij […]

Read more