Openingstijden:  Maandag t/m Donderdag:  09:00‑18:00   Vrijdag: 09:00-19:45  Zaterdag's: 9.00‑17:00
Bel ons op: 038-3333950

FAQ categorie: <span>Garantie en retourneren</span>

Mijn product was beschadigd bij aankomst. Wat moet ik nu doen?

De producten die door schermkapot.nl worden geleverd zijn met grote zorgvuldigheid verpakt en gecontroleerd. Heeft u nu toch een beschadigd product of verpakking ontvangen, weiger dan dit bij de bezorging. Breng schermkapot.nl direct op de hoogte, en wij stellen alles in werking om dit in de toekomst te voorkomen, en een passende oplossing te vinden. […]

Read more

Kan ik een suggestie of klacht indienen?

Schermkapot.nl streeft naar perfectie en hoopt de klant zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn. Heeft u toch een klacht die u kenbaar wilt maken of een suggestie voor onze website? Stuur dan een email naar info@schermkapot.nl met uw klacht of suggestie. Deze klacht of suggestie zullen wij dan afhandelen en mogelijk een schikking treffen.

Read more

Hoe stuur ik een product terug?

Wilt u een product terugsturen? Dit is mogelijk. Neem contact op met schermkapot.nl via info@schermkapot.nl of het contactformulier op de website. Vervolgens ontvangt u een  email van ons met de retourinstructies en eventuele vragen over de retournering. Wij verzoeken u om deze instructies goed door te lezen, voordat u overgaat tot de werkelijke retourzending. LET OP: de […]

Read more

Heb ik garantie?

Schermkapot.nl vindt dat u recht heeft op een degelijk en kwalitatief goed product. Schermkapot.nl verleent een garantie op elk product van 1 jaar. Indien het geleverde product defect raakt binnen de garantieperiode, kunt u een beroep doen op garantie. Schermkapot.nl zal na inspectie een diagnose stellen en het defect verhelpen of zonodig vervangen.

Read more